Website onbereikbaar geworden na update probleem template

  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
28 sep 2018 11:34 #17774 door Leen
Hallo Henk,
Ik heb voor je gekeken en blijkbaar was de cloudbase3 Template iets beschadigd of
te oud (kreeg error over iets met php)
ik heb de cloudbase3 template opnieuw geïnstalleerd met laatste versie en ook de menu-item gekoppeld
ook de Gantry 4 updates verwerk en lijkt er op dat nu alles weer werkt zoals vroeger hoop ik

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
28 sep 2018 12:30 #17775 door Gast
Beste Leen,
Je bent een tovenaar! Heel, heel hartelijk bedankt. Ik zie zo op het oog geen verschillen met vroeger. Niet meer het licht aan het eind van de tunnel, maar er middenin.
Ik begrijp helemaal niets van die waarschuwing.
Ook niet, dat je nog Gantry updates moest verwerken, want het probleem begon met het moeten updaten van Gantry en RokSprocket en daarbij kreeg ik de melding, dat de Gantry update was gelukt, maar RokSprocket niet door een verouderde RokCommon.
Ik vroeg me nog af of ik iets moest opschonen, maar schrok daarvan terug door de waarschuwing mbt grote belasting.
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
28 sep 2018 12:46 #17776 door Leen
Hallo Henk,
Ha nou die Gantry update kan weer naar boven gekomen zijn omdat ik de template opnieuw heb geïnstalleerd.
En verder meen ik gezien te hebben dat er ook ooit gantry5 geïnstalleerd is geweest maar die was al weer weg
en niet nodig voor de rest is de site geheel up to date dus het opruimen kon geen kwaad de belastingmelding
krijg ik bij mezelf ook steeds .
ps.
Als het goed is zou je deze topic op opgelost kunnen zetten maar ik weet niet precies hoe.

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
28 sep 2018 20:51 #17778 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Website onbereikbaar geworden na update probleem template
Op opgelost zetten kan ik ook vaak. :p

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena