Aanmaken account op reseller server gaat fout

  • Joop
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Een beschrijving moest ik toevoegen, bij deze
Meer
07 jul 2021 15:16 #22954 door Joop
Beantwoord door Joop in topic Aanmaken account op reseller server gaat fout
Sorry voor een late reactie terug op jullie berichten.

Ik heb ook Leen de info gegeven, omdat ik al zo over na dacht om er helemaal mee te stoppen omdat er te veel dingen erbij worden gehaald door vimexx wat niet nodig was en herhaaldelijk dat ik zie vanuit vimexx dat de SSL goed is.

het is simpel, als je account aanmaakt zonder toevoeging van SSL optie zou je moeten verwachten dat in je adresbalk dan niet staat https maar http.

Naast dat feit ook de melding zoals te zien is in de eerste topic die ik aanmaakte.

SSL certificaat wordt alleen geldig zodra je die activeert en of je die kan activeren zodra die optie aan staat.

In mijn klantenpaneel staat alles goed op de juiste nameserver, die je alleen kan activeren vanuit de domeinnaam en niet vanuit je hostingpakket. De DNS zal dan ook vanuit de domeinnaam moeten worden Gekoppeld aan een hostingpakket


Ondanks dat ook de foutmelding kwam dat de nameserver op de verkeerde nameserver stond. Dit laatste was niet het geval, maar op een vreemde manier verwees hij wel degelijk naar de verkeerde Vimexx default, en niet naar de ingestelde nameserver (2002581 Vimex2).

Een hosting pakket, kan je ook gebruiken in Wederverkopersniveau omdat je namelijk via je domeinnaam > DNS Gekoppeld aan een hostingpakket.

Discussie gesloten.
  • Joop
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Een beschrijving moest ik toevoegen, bij deze
Meer
16 jul 2021 13:14 #22976 door Joop
Beantwoord door Joop in topic Aanmaken account op reseller server gaat fout
De oplossing is eindelijk toegegven door Vimex.

"Dit ging intern fout met het SSL certificaat, dus dat is opgelost, maar was slechts een kleine bug.""

Nou het mag dan wel een interne bug zijn, het resulteerde wel dat ik op Joomla community hulp moest vragen en dat dit met ongelooflijk veel uren en oplevering van vrijetijd de website weer online is.

Ik wil met name @Leen# @Rondeb# vriendelijk bedanken voor het mee denken, en @Leen# voor oplossen van het probleem.

En en @youll hij had het toen direct al bij het goede einde dat het probleem bij Vimex lag.

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena