Wat kan ik nog doen

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 nov 2013 22:42 #6663 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Wat kan ik nog doen
Dank voor de tips. Ik ga aan het werk. Ik heb zo'n beetje elk bloemetje ingetypt en wilde planten staat hoger. Waarom? Misschien vanwege de vele bezoekers. Dan lijkt het een cirkeltje. Want ik doe moeite voor mooie ceo resultaten om juist die bezoekers te krijgen. En een andere, mijn inziens minder mooie site (met o.a. lelijke url's) staat hoger.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
13 nov 2013 22:42 #6671 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Wat kan ik nog doen
Quant, is dit topic afgehandeld/opgelost?

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 nov 2013 22:42 #6670 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Wat kan ik nog doen
Beste,

Wat betreft SEO in 2015 zijn er veel fundamentele veranderingen geweest en bijna niets is hetzelfde in vergelijking met voorgaande jaren. Meer informatie daarover kunt u op de volgende blog post vinden Internet Marketing en SEO trends voor 2015 .

Er is ook een heel goede website voor SEO www.woorank.com . Dat kan u mss ook helpen.

Groetjes

________________________________________________________________

www.magneticweb.be
Website laten maken door Magneticweb is de beste keuze.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 nov 2013 22:42 #6669 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Wat kan ik nog doen
Hoi,
omtrent de .nl extensie: dit ligt iets genuanceerder. Er zijn naast expliciete landen-extensies ook extensies die generiek zijn, zoals .org, .info, nu etc. Deze probeert Google alsnog geografisch aan het juiste land te koppelen. Zie hier meer info , en bezoek ook de gegeven linkjes naar webmastertools.

Een blog zet je op via artikelen aan te maken in bepaalde categorieën, en die vervolgens te ontsluiten via een nieuw menu-item, type categorie-blog.

Succes,
Lianne
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 nov 2013 22:42 #6668 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Wat kan ik nog doen
Ja die url's Daar heb ik al een hele discussie overgehad zie forum.joomlacommunity.eu/showthread.php?t=19527
Ook heb ik de volgende extensie uitgeprobeerd mijosoft.com/joomla-extensions/mijosef-joomla-seo-sef-urls
Helaas werd een groot deel van mijn links onbruikbaar dus heb ik dit laten rusten. Alhoewel ik best wel een extensie kan gebruiken die wel werkt. Maar welke?
Wat betreft die headings wil ik graag maar ik weet niet hoe. Dus uitleg kan ik wel gebruiken.
De laatste opmerking snap ik niet. Ook hier zou ik uitleg kunnen gebruiken.
Maar in ieder geval dank voor het meedenken.


Bericht toegevoegd op 19 november 2013 om 08:32
Vorige bericht was op 16 november 2013 om 23:15


Ik heb nog steeds vragen over de heading ( h1, h2, h.3) en over de url, s Nieuw topic starten?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 nov 2013 22:42 #6667 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Wat kan ik nog doen
Het idee van een blog vind ik interessant. Alleen weet ik niet hoe je dit moet aanpakken. Heb je enkele goede voorbeeld blogs? En hoe moet ik Joomla dan instellen?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 nov 2013 22:42 #6666 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Wat kan ik nog doen
Hoi Maarten,

Juist die seizoensgebondenheid kan een belangrijke invalshoek zijn voor je weblog. Zoekers op internet zijn immers ook (voor een groot deel) seizoensgebonden. Zo zou je rondom het onderwerp: wat bloeit nu in de natuur? zoekers kunnen trekken.
Een andere trigger is actualiteit. Unieke /nieuwe vondsten (ik las deze week in de Volkskrant over hele bijzondere paddestoelen, die weer voorkomen in Nederland, wasplaten als ik het goed heb), daar kun je op meeliften.
En rijtjes, top 10's, etc. doen het ook altijd leuk.

Als je qua bezoekersaantallen eenmaal in de lift zit, kan het hard gaan. Want unieke bezoekersaantallen is een belangrijk criterium voor Google.

groet,
Lianne
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 nov 2013 22:42 #6665 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Wat kan ik nog doen
Volgens mij heb ik nu voldoende tips. Ik heb al het één en ander gedaan, de sitemap doet het weer. En ik ga verder kijken en veel geduld hebben. Misschien toch een (foto)weblog beginnen, alhoewel ik nog niet weet hoe ik dit ga invullen en mijn site is natuurlijk een beetje seizoensgebonden, toch?

Groeten, Maarten
Onderwerp is gesloten.
  • Anja Hage
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 nov 2013 22:42 #6664 door Anja Hage
Beantwoord door Anja Hage in topic Wat kan ik nog doen
Zoals ik al eerder schreef kan het aan verschillende factoren liggen dat wilde planten hoger in de zoekresultaten staat. Vandaar dat ik een voorbeeld vroeg met welke zoekwoorden. Bijvoorbeeld de website is voor Google toch beter vindbaar, de website bestaat langer, misschien toch meer backlinks vanaf andere relevante websites etc.

Optimaliseren doe je vaak in stappen, ik zou beginnen met de browserpaginatitels te optimaliseren en H1 titels tags met keywords gaan gebruiken. Een weblog starten en over bloemen/planten gaan schrijven. En met SEO moet je toch ook zeker een beetje geduld hebben.

Anja Hage

Web-effect | Joomla websites & trainingen | JoomlaCursussen.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 nov 2013 22:42 #6654 door Gast
Wat kan ik nog doen werd gestart door Gast
Goede avond,

Op mijn site www.plantennamen.info heb ik mijn inziens alles gedaan om het de bezoeker en/of Google zo goed mogelijk te maken. Ik zou het leuk vinden als mijn artikelen (dus niet de homepage) beter vindbaar zouden zijn. Wat kan ik nog meer aan seo doen of moet ik gewoon heel lang geduld hebben?

Groeten, Maarten
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena